Nieuwe Burgerraadsleden beëdigd
21-4-2026
Schermafbeelding 2026 05 06 om 11.57.25

Nieuwe Burgerraadsleden beëdigd

Essentie

Wij zijn trots te mogen mededelen dat Essentie's nieuwe Burgerraadsleden bekend zijn. Zij kijken ernaar uit zich ten volste te mogen inzetten de komende periode.

Tijdens de raadsavond van 21 april zijn de nieuwe Burgerraadsleden van Essentie beëdigd. Dit zijn Pien van de Lisdonk, Eduard Maas, Heidi Disveld, Xander Hollard en Floor van Kempen. Tijdens de campagne hebben zij een onmisbare rol gespeeld en deze zijn ze van plan door te zetten vanuit hun nieuwe rol als Burgerraadsleden.

Het was een drukbezochte avond met veel vrienden, familie en ... Er zijn in totaal 19 Burgerraadsleden beëdigd onder 5 partijen die actief zijn in de gemeenteraad. De nieuwe Burgerraadsleden hebben meteen na de beëdiging deelgenomen aan de Raadsavond van 21 april en hebben zo een mooi startschot gegeven voor de komende periode.